donderdag 30 april 2009

Solo uit je plaat

Het zag er even naar uit dat Liane niet ging feesten, maar het liep gelukkig toch allemaal anders. S vanmiddag ge-sms-t of ze toch niet ff mee ging colaatje doen in de stad. En jaaaaaa, ik had beet. Dus om half 10 was ik in de stad. Colaatje gedaan, wat rondgelopen. Maar S moest alweer vroeg naar huis. Ik daarentegen wilde nog niet naar huis, dus stond ik om 23.00 uur alleen op het Catharinaplein. Daar was Benjamin Bates bezig met zijn set. En wat voor een lekkere set. Allemaal fijne classics met een vette beat. Onder andere "Here we go" van Chemical Brothers kwam voorbij. Ben zwaar uit mijn plaat gegaan. Heerlijk. Helaas duurde het maar tot middernacht. Maar iedereen die niet is mee gegaan, gullie het wah gemist!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten