zaterdag 25 april 2009

Oranje de gekste

Wat nou Utrecht? Met Koninginnedag moet je in Eindhoven zijn. Oranje de gekste! Vorig jaar heb ik een ijskoude maar hele gezellige versie meegemaakt. Ik was er al vroeg omdat Dan Duvall redelijk vroeg in de middag op de Kerkstraat draaide. Dit jaar kunnen mijn mede-feesters van afgelopen jaar er helaas niet bij zijn door huwelijksperikelen in Friesland (wie plant dat nou, trouwen op de dag na Koninginnedag...). Dus ik ben nog op zoek naar vers bloed. Eens kijken of ik iemand van z’n gezin weggekaapt kan krijgen...

Wat ben ik van plan? Mijn interesse gaat uit naar het Stadhuisplein, die heeft vanaf een uur of 4 in de middag een heel fijn programma. Onder andere Laidback Luke. Hij was er vorig jaar ook bij op het Catharinaplein en dankzij hem ging het zonnetje even schijnen. Dus die wil ik wel ff zien. De rest van de avond ziet er ook erg prettig uit, kijk maar eens op deze links.

http://www.oranjedegekste.nl/index1.html

http://www.royaldance.nl/royaldance/

19 opmerkingen:

  1. Het is wel vreemd. Eindhoven had vroeger niks met dat oranjegedoe en ook ik vond het wel prima. De laatste jaren gaat het echter hard met Eindhoven en koninginnenacht. Ik juich dit alleen maar toe en ondanks gezin ben ik er toch weer bij! Ik denk Kerkstraat, dus ge komt maar een lekker pilske drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem jij het hele gezin mee op nachtjacht? hahahaha
    Nacht weet ik zo net nog niet, dag wil ik wel gaan, maar dan ging jij niet, toch?
    Een snelle inventarisatie onder de meiden ziet er niet al te best uit. Krijg niemand mee vrees ik. Tot nu toe is de reactie gezin of pyjama-dag...
    Pilske wordt in ieder geval colaatje. Liane is met de vroemvroem...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liane moet toch de bus eens overwegen dan... Ik iig nacht (zonder kinderen overigens). Dag is traditioneel kraampje op het Wilhelminaplein en daarna Gerarduspark.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bus? Wat is dat? Wel eens geprobeerd vanuit Nuenen?
    Misschien moet die oppas van jou de kids van mijn meiden ook maar op sleeptouw nemen hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan toeval zijn, maar ik heb juist JSF nog niet ontmoet. M. belooft veel goeds, dus oppassen die hap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. M. oppassen op de kids van JSF? whahahahahaha. That'll be the day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JSF! Joint Strike Fighter, dus dat lossen we samen wel op!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat Marc mij niet combineerde met oppassen in de zin van oppassen op de kids van F. Ik denk dat hij een andere interpretatie had, toch? (hoop ik), ik wil het F. niet aan doen. haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie gaat er trouwen trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ingrid, vriendin van S. S en manlief zijn de ceremoniemeesters... (zijn die ff blij als het achter de rug is)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. M. is leuk en moet dus gewoon komen. De rest moet oppas regelen. Het leven kan simpel zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha, M. moet komen en L. vooral thuis blijven hahahahaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee, L. moet dus met de bus uit dat dwarsklippeldorp komen, of achterop de fiets bij M. Het leven kan simpel zijn, deel 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Levenslessen, wah skon! Ik zal M. nog eens lief aankijken morgen. Als jij nou effe meehelpt haar te overtuigen, komt dat wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja, ja, ik lees t al... En mijn pyamadag dan? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kun je alsnog doen, gaan we ff wat drinken op KoninginneNACHT, kan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het ook over de nacht. Kun je alsnog in pyjama komen! Hup M!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hebben we het vanavond over, bij de kaas. Okee? (ik heb trouwens niet eens een pyama, haha. was een soort figuurlijk iets zeg maar, die pyamadag)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. vraag aan marc: "het leven is simpel deel 1"
    waar haal jij dan zo snel een oppas voor je kinderen vandaan?
    het hoofddstuk oppassen in ons levens-boek is niet zo simpel hoor. oppas oma is op vakantie en de 'avond oppas' is een jongentje van 16 die zijn koninginnendag niet aan mijn 14mnd oude zoon wil wijden.....

    BeantwoordenVerwijderen