dinsdag 21 april 2009

Juf Liane

Ik maak er geen geheim van dat ik veel afwisseling en prikkels nodig heb om mijn DAH inspiratie binnen te krijgen. Ik ambieer een professioneel leventje waarin ik advies, wetenschap en kennisdeling/-overdracht lekker kan mixen tot een uiterst complexe maar smakelijke cocktail. Dat is ook één van de redenen waarom ik groot fan ben van Rik Riezebos.

Afgelopen winter heb ik enkele gastlessen mogen invullen voor Communicatie-studenten van Fontys. Een lang gekoesterde wens ging in vervulling. Gisteren kreeg ik een telefoontje van Niels (van Fontys) en mijn hart maakte een sprongetje. Of ik interesse had om een aantal lessen voor mijn rekening te nemen aankomende periode. Wat denk je zelf?! Jaaaaa, tuurlijk! Ik moet nog even kijken naar wat en wanneer, maarruh dat komt wel goed. So I guess, the teacher’s back! Studenten... maak je borst maar nat.

9 opmerkingen:

  1. leuk he! laat juf liaan maar schuiven!
    F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat was je rustig dan vanavond. Juf Liaan in standje parkeren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juf Liaan wilde vooral de mensen in de groep aan het woord laten. Huh, Liane die haar mond kan houden? Ja, Liane had er vandaag al genoeg uitgeflapt ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent toch ook helemaal niet zo goed in fuseren? ;-) Maareh, super leuk! Om met M. te spreken: ik ben niet jaloers, vind slechts dat je het goed hebt gedaan! Hoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fuseren op mijn prive-cv heeft niet zo'n beste track record nee. Maar hee, meer dan de helft van de fusies mislukt... en statistiek liegt niet. Daarnaast leg ik de lat nu eenmaal hoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaloers? waarop zou je jaloers zijn Marc?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @M. Hahaha, ik kan Marc ook niet altijd helemaal volgen. Complex figuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Omdat ik, diep in mijn hart, ook best juf zou willen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen