woensdag 8 april 2009

Remedie voor Eindhoven-infarct

Ik heb me al eerder uitgelaten over de verkeerschaos in Eindhoven, waar ik me minimaal twee keer per dag doorheen probeer te vechten. Maar nu is er licht aan het einde van de tunnel. Ik heb een perfecte route gevonden die me moeiteloos van Nuenen naar Valkenswaard brengt in de ochtend, binnen het half uur! Voor mensen die dit leed dagelijks met me delen, hierbij de oplossing:

...vanaf de Opwettenseweg steek je over naar de Wolvendijk; Daarna linksaf de Tongelresestraat op; 

Linksaf de Poeijersstraat in; Rechtsaf de Ruysdaelbaan op; 

Linksaf Hugo van der Goeslaan; Rechtsaf Kanaaldijk Zuid;

Linksaf Gabriel Metsulaan; Oversteken naar de Sint Jorislaan;

Linksaf Stratumsedijk; En verder over de Aalsterweg;

Verder op N69 en dan weet je het verder wel.

Marruh, niet allemaal tegelijk hè!

1 opmerking:

  1. Hey dat had ik je ook wel kenne vertelle. ging je tot nu toe altijd over de "officiële" weg dan? Nee toch??

    BeantwoordenVerwijderen