maandag 20 april 2009

Afreageren doe je zeau

Ga naar je klerenkast en trek daar het eerste de beste sportoutfit uit dat je tegenkomt. Loop naar de keuken en vul een grote drinkfles met water, sportdrank of, in mijn geval, slappe ranja. Volgende stop: studeerkamer en ontkoppel je mp3-speler van je Mac. Terug naar de klerenkast voor een handdoek. De auto in stappen en op weg naar de sportschool. De eerste crosstrainer die je ziet is de jouwe. Staat er al iemand op? Mep die eraf. Zet de muziek aan en ga helemaal los. Hierbij wat tips voor een lekker tempo van om en nabij de 10 km/u: 

http://www.youtube.com/watch?v=gCMu1ho6dxg

http://www.youtube.com/watch?v=3OkRjE4fhfE

If all else fails, stap in diezelfde auto en misdraag je zoals je nog nooit hebt gedaan!

34 opmerkingen:

  1. uhhhh misschien is de optie "ik doe NIET mijn best mijn handen thuis te houden" toch wat vriendelijker voor deze wereld? F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Amazone Whahaha. Da's vaag als je berichtjes combineert. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wie vaag? jij vaag dan toch...
    F.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dan toch echt soms blijven hangen in de jaren tachtig:
    http://www.youtube.com/watch?v=cAM3lnownJA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vond ONJ best knap...is dat erg, of heb ik ook daar een complex?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahaha, geen complex maar je moet 'ns met Danny gaan praten, jullie hebben dezelfde smaak in vrouwen zo lijkt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oww? Ik dacht dat red heads niet jouw ding waren, eerder Sacha- en Ilse-lookalikes. Word een beetje melig volgens mij. Komt ervan als je al 3 uur bezig bent met werk in de avonduren...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier dan. Combinatie van relaxen en afreageren!:

    http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dankjedankjedankjedankjedankjedankjedankje. You've read my mind. Man naar m'n hart. Maar relaxen in de zin van 'tot rust komen'? no way!!!! Ook deze muziek valt voor mij in 'de andere categorie'.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En gelijk heeft ie met zn Sacha en Ilse look a likes, eerlijk is eerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kom op Kusters, ook jouw confession over the 80's .Dit is die van mij: John Taylor. Haha. How could I....http://www.youtube.com/watch?v=bLh8oDgD5jM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaha, ik was meer van de lead zangers. Tsja had toen al een zwak voor nogal aanwezige/leading types. Tom Cruise deed het toen goed bij mij (wist toen nog niet hoe 'n klein onderdeurtje het was).

    Maar hier nog een klassieker (los van de zanger!) die het goed doet zowel op de cross trainer als in de geile-nummers-verkiezing:
    http://www.youtube.com/watch?v=3pQJvinmsiI

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb op het Hertog Jan nog een keer de finale van de playbackshow gehaald met The Reflex! Lekker ventje trouwens. Goeie smaak!

    Dit nummer moet ook voor jou toch echt relax-relax zijn! Prachtige film ook overigens.

    http://www.youtube.com/watch?v=eIiAdHGi3AI

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog één dan:
    http://www.youtube.com/watch?v=JLcXWMsVRgs&feature=related

    Altijd strak in een donker pak, bedeesd, sexy (voornamelijk door hese stem) en geheimzinnig. Vind ik dan he. Ondanks dat ie blond is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja zie je, dat wij echt verschillen, jij wil de zanger front row, geef mij die maar die iets meer naar achter staat. Veel geheimzinniger....En nog meer te ontdekken dan de frontman, das al zo duidelijk en uitgekristaliseerd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jaman, some like it hot, jaaah!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Some like it hot is een voltreffer. Heb FB in heel andere posities ontmoet, is weinig mysterieus aan. Daarbij ging hij ervandoor met Amanda Reddington, toen de presentatrice van Music Box, waar ik nogal op g...
    Jaloezie dus! ;)

    Hier http://www.youtube.com/watch?v=F0U5JfGYx4c ga ik trouwens ook voor de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Marc: True so true. Ook dit vinnik heerlijk. Vooral 'I got you under my skin' is een favorietje. Marruh Frankie als lustobject? Nou nee, mij te gay (dat rijmt!). En niet lang genoeg. En niet donker genoeg.

    @M. Jakkiebah!!!!! Nee man!! Hese stemmen hebben een hele 'bijzonder' effect op Liane. Dat weet je nog wel uit mijn prive-cv. Maar deze man, grrrrrrrr (waar is die emmer, mijn cracker van half 1 wil eruit!!!!). Er zijn weinig uitzonderingen denkbaar op mijn credo Tall, Dark & Handsome, maar als er 1 is, is deze 't wel:
    http://www.youtube.com/watch?v=vT1L6gVjrKQ

    Wel gezellig dit. Maakt werken op een woensdagavond een heel stuk 'relaxter'.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhoo, die Frank. Amanda Reddington ja, groot gelijk had ie...
    Hey, deze is echt subliem, vinnik dan weer he:

    http://www.youtube.com/watch?v=Jln3aDC2FnM

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee, David Bowie, die trekt volle zalen. Jakkiebah zeg ik daar dan weer op.. En Tom Cruise ook trouwens. Goejendag, wat bindt ons eigenlijk wel :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Onze smaak in mannen zeker niet hahahahaha. Daar waren we toch al wel achter? Erover ouwehoeren, dat kunnen we weer heel erg goed hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En dat is maar goed ook. En trouwens: waar bemoei ik me eigenlijk mee. Gij bent op vrijerspad, ikke nie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vind Elvis Costello echt een heerlijke stem hebben en kan ook wel iets met David Bowie. Ik val overigens niet op mannen, maar kan ze dan wel weer mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heee shit, kzie dat ik een bergje berichten heb gemist. Ben blij dat jullie je beide kunnen vinden in some like it hot.

    @M. geheimzinnigheid, ja helemaal waar, er moet wat te raden blijven, maar ik vind die wel op een andere manier. maar dat wist je al. ge kent me wel een bietje. En vrijerspad? Doe ns nie zo ouderwets!

    @Marc: Addicted to, ja die hakken hè...? Dat is ook de juiste hoogte voor je? Daar breek je toch je nek op man. Ik wel in ieder geval. Ennehhhhhhh, dat weet je echt heel erg zeker dat je niet op mannen valt? Klinkt toch anders best overtuigend ;) hier zo... hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik heb het ooit eens geprobeerd, maar was een totale no go. Vertel ik wel eens een keer, mooi verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zelf hakken aangedaan? Of 'interactie' met mannen???? Tell me tell me tell me!!!! Hahahahaha. Iets voor in je eigen verhalenboek?

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hakken zijn voor vrouwen. Is meer iets voor de verhalendatebundel. Niet voor de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Daar gaat je reputatie anders. Wordt in ieder geval smullen! Kan ik echt geen voorproefje krijgen van dat verhaal? Rechtstreeks via mail mag ook :) :) :). Nu ben ik helemaal nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat boek gaat enorm verkopen! Ik vertel dus verder niets. Enne.. mijn reputatie is al niet geweldig, en daarbij, het is wel zo'n gruwelijk heteroverhaal... dat is nu juist het leuke!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kom maar door met dat verhaal! Als je het hier niet kwijt wil, dan eis ik een voorleessessie, 1-op-1, in de kroeg!
    En die reputatie? Slecht geweten? Of heeft dat ook met encounters of the male kind te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nee, een encounter is er nooit geweest. Een hilarisch mislukte poging wel!
    En reputaties zeggen me niks. Mensen met slechte reputaties zijn vaak het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik wacht met smart op de voorleessessie... Volgens mij zitten er nog heel wat 'bijzondere' verhalen. Genoeg stof om t over te hebben onder het genot van een ranja en een cola light.

    BeantwoordenVerwijderen