zaterdag 11 april 2009

Abso-fucking-lutely

Sex and the city. Volgens mij is er niemand (zelf geen mannen) die nog nooit een aflevering heeft gezien. Voor vrouwen was de serie een feest van herkenning. Voor mannen shocking.

Gisteravond stond in het teken van drie 30-something dames die het er eens van gingen nemen. J, F en ik gingen op cocktailjacht in downtown Nuenen. J in een zwart omslagjurkje, zoals altijd een pittige verschijning. F, tikkie mysterieus, omgetoverd tot amazone. En ik in metallic top, ¾ jeans en pumps.

Na enkele Mojito’s (en achterover slaan van de rekening) zat de sfeer er goed in. Na een tijdje bij Zinn te hebben doorgebracht, ging de avond verder bij Café René. Het publiek veranderde van jong en gekleed in sportkleding (is blijkbaar tegenwoordig de trend) naar ouder en meelallend op Nederlandstalige skihutmuziek. Tsja ik heb niet gezegd dat Nuenen hot-n-happening is. Al met al was het wel een geslaagde avond. Moe van de week en onder invloed van diverse drankjes sprong F op haar fiets en zetten J en ik de voettocht in naar huis. Een half uur later en met knallende pijn aan mijn voeten (waren die hakken wel zo’n handige keuze) kwam ik thuis en viel ik in diepe slaap.

Voor die mensen die het bruisende Nuenen eens willen proberen, hierbij een korte review. Met de pintability zit het wel goed. Het is er gemoedelijk, gezellig en knus. Maar wild en bubbling? Nee dat niet. Geen celebrities die je kunt spotten, geen snelle auto’s om je aan te vergapen. En bovenal, geen limo met daarin één van de meest sexy mannen allertijden, Big...

7 opmerkingen:

  1. Hey, maar wel gezellig toch! gemoedelijkheid ten top in dit mooie dorp. Als je wat vaker komt, kende vanzelf wat lui. Hey: en dan wordt t pas echt gezellig bij mijn buurman René!
    Mag ik binnenkort aanhaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amazone? nou zeg, nu kan ik die outfit nooit meer aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Amazone: hoezo niet? was goed bedoeld! strijdbare vrouw, een heldin. zoiets... allemaal positief. btw: nog kater?
    @M.: ben niet zo van dat Nederlandstalige, maar tis wel heel relaxed bij Café René. Enneh, met jou de kroeg in is altijd een feestje. Sowieso dinsdagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tuurlijk niet! strijdbare vrouwen doen niet aan katers. die zijn 's ochtends om 7 uur alweer duplo torens aan het bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Amazone: en laat me raden, ook bij het duplo-bouwen geen Big...?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook keiveel Duplo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Duplo is goed vertegenwoordigd zie ik, in overvloed zelfs. Maar waarom is er een chronisch tekort aan Big's?

    BeantwoordenVerwijderen