donderdag 16 april 2009

Even afkoelen

We hebben weer heerlijke on-Hollandse aprildagen achter de rug. De zomer stijgt mij dan altijd meteen naar het hoofd. Alert alert, oververhittinggevaar! Gisteren ben ik zelfs om 3 uur het pand uitgevlucht, dak open en rijden. Toedeloe, Liane is buiten spelen. Wat voel je je dan weer mens...

Vandaag schijnt een bleek zonnetje en is het minstens 10 graden koeler dan gisteren. Het is hak-dag. Tijd om eens wat dingen af te werken. Notitie hier, planning daar, mail bijwerken, starten aan campagneplan voor pitch, etc. Mijn bureau is één grote puinhoop op dit soort dagen en ikzelf zit verstopt onder een gigantische koptelefoon. Dan komt er ook wel eens een track voorbij die ik echt even wil delen met jullie. En wel deze: 

http://www.youtube.com/watch?v=2yiNqwEAtpk

Elke keer bezorgt dit nummer me de ijskoude rillingen. Het begin met dat ijle gitaargeluid, de bas die zoooo lekker komt binnenvallen, het gehijg van Bono, Com’on take me away, het onheilspellende middenstuk als de strijkers nog even gas bij geven, brrrr. Voor iedereen die nog wat afkoeling kan gebruiken, zet dit nummer op, succes verzekerd. De gevoelstemperatuur daalt onmiddellijk naar normale waarden, voor medio januari dan...

3 opmerkingen:

  1. medio april bedoel je. Even opletten met je oververhitte status jij! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee echt medio januari, met dit nummer wordt het met gemak -5. En dankzij een lekker potje afreageren in een bloedhete sportschool gisteravond is die oververhitting ook opgelost :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahha, zo.
    Dat is maar goed ook, man vanaf dinsdag bende gij al zo, zeg maar.

    BeantwoordenVerwijderen