donderdag 2 april 2009

Hierbij verklaar ik het seizoen officieel voor geopend

Vandaag was het dan zover. Lang gewacht en nu ook gekregen. Mooi weer zodat het dak weer open kon. Vanavond geen tijd voor een stukje doelloos toeren of te koffieleuten bij iemand, nope, 't was tijd voor de kapper. Dus ik weer van Nuenen naar Waalre, met-zonder-dak en spontaan begint de radio heerlijke foute zomerplaatjes te draaien. Ti Sento (of zoiets), wie kent het nog? Eighties verantwoord zullen we maar zeggen. Op de terugweg werd ik nog getrakteerd op Sinatra met I get a kick out of you. Nou het zomergevoel is compleet hoor. Heerlijk! Natuurlijk heb ik ook alweer voor het eerst voor pieieieiep gestaan. Luidkeels meezingen (en ik kan niet zingen), terwijl ik de tekst van een liedje maar half kende. O ja, dak is open, dat is waarom mensen naar me kijken... Maar niet getreurd, morgen is het nog steeds 'zomer' en morgen is deze jongedame vrij. Yihaa. Eens kijken of ik nog iemand kan strikken voor een terras...

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Nu nog een flesje optimel (http://marcdubach.wordpress.com/2009/04/02/blij/) en het feest is compleet! Je bent morgen welkom in het Stadswandelpark, wel ff twee dochters op de koop toe nemen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is goed: semi-naar in 't park. Heb je die dochters van je al opgeleid in de kantoorhumor-afdeling? Of zijn het marketing-goeroes in de dop?
    In mijn zoektocht naar een terras-maatje voor in de middag ben ik in ieder geval niet geslaagd. Iedereen moet of wil werken morgen, heel flauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ome Henk noemt dit 'technisch weer'. Misschien toch hem even bellen, altijd in voor een goede witz! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was Ome Henk ook op de Eindhoven-borrel? Heb in ieder geval geen kaartjes met hem uitgewisseld dat ik weet... Kom op www.omehenk.nl ook geen tel.-gegevens tegen. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat Ome Henk druk is. Colaatje onder de zon in 't park lijkt er niet in te zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah ja, zo gaat dat intern. Bijnamen die zeker niet door de beugel kunnen van Jan en Alleman..Mag hopen dat ik een andere bijnaam heb dan jaren terug... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Behehe en dan vooral bij het verkeerde onderwerp zetten. Tsss. Zie Say What

    BeantwoordenVerwijderen