maandag 13 april 2009

Recept voor gevoel van vrijheid

Men neme een vrije dag, langzaamaan opstaan met M (m’n logé), 20 graden+, zon, zonnebril, geen verplichtingen en M (m’n ride). Wat kan een ritje dan zalig zijn. Eerst ff naar het dorp om M (my girl) te feliciteren. Na koffie, wat lekkers en een gezellige babbel opnieuw de weg op. Naar Eindhoven, langs S om te zien of ze thuis is. Nope, maar weer een stukje rijden en op weg naar huis gestopt bij F. Die was ook niet thuis, haar man wel. Sapje drinken in de tuin, even bijkletsen, auto starten en naar huis. Het kan zo simpel zijn. Geen meubelboulevard, geen autoshow, geen familieverplichtingen. Ik heb niet zo gek veel nodig om dat ultieme gevoel van vrijheid te bereiken. En als je dan ook nog wordt getrakteerd op een van de lekkerste auto-nummers, ben ik een tevreden mens...

http://www.youtube.com/watch?v=styYbRWQYP8

16 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk geil nummer is dat toch! In de goede zin van het woord..Huh? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en of! Zon op je kop, de geur van bloesem, plankgas over de Europalaan. Damn, i gotta have those pants!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ehm... is er ook een slechte zin van het woord?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey hallo, haha! was deze blog niet een beetje zakelijk ook? Gotta have those pants? you mean: those legs! wauw. Ik zal er een niet al te grote schep bovenop doen, mijn imago is op dat vlak al niet zo best. Maar als je het dan hebt over g...nummer, dan ben ik echt voor deze optie hoor: http://www.youtube.com/watch?v=1xSLpoQdRrU.
    Goejendag zeg....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey M.
    Beetje zakelijk, beetje privé, van alles wah, hahaha. Ben het niet met je eens. Kylie is mij iets te obvious. But since we’re on topic ;), any track van Tricky will do:
    http://www.youtube.com/watch?v=agZLAxJmZyw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh-oh wat hebben wij toch een andere smaak. Tricky not my style.. Je had het toch over g.... nummers? Deze dan... smooth, nice, slow, sexy and easy... Volgens mij zijn dat wat ingedrienten... http://www.youtube.com/watch?v=z9009y0Eu2A

    BeantwoordenVerwijderen
  7. juist ja, ingrediënten dus.
    Sorry hoor, ben helemaal van slag van Maxwell :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad heeeeeele andere smaak. Ik ben niet zo van de smooth & silky. You know me ;). Maar let's meet in the middle. Deze werkt ook nog heel prima. Denk dat je je daar wel in kan vinden.

    http://www.youtube.com/watch?v=T0z2TWkwD6M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij een man wordt zoiets al snel platter. Toch is dit: http://www.youtube.com/watch?v=GVTN5o9Kgu8 het ultieme g nummer. Man of geen man.

    Al is 'what;s goinig on' ook niet te versmaden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hmmm, we kunnen het hier blijkbaar niet eens worden. Maar ik doe nog een laatste poging. Hier moet werkelijk iedereen het toch mee eens zijn?
    http://www.youtube.com/watch?v=lxeQKQQ6k4s

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry maar toen ik die snor zag moest ik aan Peter R. de Vries denken en daalde mijn libido ook naar dat punt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja dat beeld moet je maar heel snel vergeten. Mannen met snor, brrrrr. Tgaat om het liedje! Ook al vind ik het niet echt een liedje om 'in the mood' te komen, is meer iets voor 'during the mood'...
    Overigens wel bijzonder; iemand neemt het woord 'geil' in de mond (in de goede zin van het woord?) en we zitten al op 12 reacties...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is wat mijn goede vriend Fits op mijn blog al zei: Hoge hakken, geil en andere 'vieze woorden' scoren enorm. Gelukkig zijn wij anders en weten we dat het om andere dingen in het leven gaat. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So true, wij begrijpen elkaar. Het gaat om bankjes in het park, mooie dingen bedenken, genieten van elke dag dat de zon schijnt EN de 'vieze woorden'! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb zo'n gevoel dat dit onderwerp nog wel even door kan gaan. Maar om nu pagina's aan reacties te hebben is ook weer zo wat. Stuur me (mail me) daarom je suggestie. Dan bundel ik ze een keer en post ik ze als nieuw topic.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fleetwood Mac mee eens, maar dan toch echt deze:
    http://www.youtube.com/watch?v=E-cxtm6JJv4

    shivering!

    BeantwoordenVerwijderen