maandag 27 april 2009

Klein Zwitserland

En dan zeggen ze dat Zwitsers geen humor hebben. Als je het hoofd van de gemiddelde Zwitser bekijkt klopt dat ook wel. Maar als de Zwitser in kwestie een Nuenense is, dan gaat die stelling niet op. Vanavond was ik te gast bij een vriendin om te kaasfonduen. En mannnn, kan zij kaasfonduen. Na een half stokbroodje was ik voor 3 dagen tot aan de rand toe afgevuld. Zij niet. Die hele f*cking pan ging op. Kon zo terug de kast in. Nog nooit zoiets gezien! Daarna M ff wegwijs gemaakt in Twitter en nu heeft ze er nòg een schermpje bij om in de gaten te houden. Multi-tasking maximus! Hyves, LinkedIn, blog, mail, hotmail, zakelijke mail, zakelijke mail 2, mijn blog, nog meer blogs, MSN... Het staat allemaal tegelijk open. Oh ja, bellen, sms’en en ouwehoeren doet ze er ook nog bij. Tegelijk! En nu dus ook Twitter. In een moordend tempo werkt ze al die schermpjes één voor één af om te zien of er nog iets nieuws te beleven valt. Dat moet je ‘r zien doen, kom je niet meer bij!!

12 opmerkingen:

  1. jeetje wat een figuur die M. je zou r maar mee omgaan. Benieuwd wie het is zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god, ze twit nu al via d'r telefoon. Nu gaat ze helemaal los!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is in ieder geval een kaaskop!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zeker! Echt respect voor wat zij wegkrijgt! hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe zit het nu eigenlijk met die pyjama (of het ontbreken daarvan)?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daarover wordt de komende dagen druk overlegd met manlief... It's out of my hands. Heb geprobeerd wat ik kon. Zelfs mn enige troef uitgespeeld: Jij naakt op het bordes van de Catharinakerk ... dat maakte indruk hahahahaa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ... en hij vraagt zich af 'zou ze dat echt gezegd hebben?' ... Yep she did. T was tenslotte jouw tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohmen, ik heb honger man :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Okee, even tekst en uitleg. Dat overleg met manlief valt nog wel mee. Die is zelf weg. En daar zit ook de crux! gezien mijn hectische leven (ik?) had ik me voorgenomen om een keer van de vrijheid te genieten dat ik alleen ben. Een Yin en Yang dag, een Zenn dag. Omdat lijf en leden daarom schreeuwen. En aangezien ik me dat stellig had voorgenomen wilde ik daar niet van afwijken. Alleen het is wel duidelijk dat LK me mee wil hebben. Wat doe je in zo'n geval, lastig. Ooit nam ik me voor om geen dingen te doen als ik een agenda heb voor mezelf. Dus dat Yin en Yang gedoe, dat Zenn achtige. En Koninginnenacht is zo'n moment....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar is dat bruggetje van de kaas naar de pyama?
    tis wel duidelijk dat ik niet zoveel schermpjes heb.... kan er niet in meekomen
    F

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pyama naar kaas. Ja das een vage mindmap ja. Mee eens. Liane haar log lezen over Oranje de gekste en Klein Zwitserland. Dan snap je m wel denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen