zondag 5 april 2009

Luilekkerland voorbij

Het heerlijk lange en intens luie weekend zit er weer bijna op. Met volle teugen heb ik genoten. Zon, rosé-tje, date tot diep in de nacht, uitslapen, luilakken, boekje lezen, verslapen, Formule 1.

Vanaf morgen staat de week in het teken van opstarten en doorstarten. Zo zal mijn maandag voor 95% opgaan aan een trip naar Schiphol om hopelijk daar een nieuwe klant binnen te slepen. Vervolgens door met het corporate concept van P.I.T. De re-designklus van Jack-up Barge kickstarten. Hopelijk een ‘gutsy’ respons krijgen op de guerilla-aanpak die we hebben voorgesteld aan JB Systems voor hun arbeidsmarktcommunicatie-vraagstuk. Dat wordt pezen dus. Maar niet getreurd, daarna staat het Paasweekend voor de deur... en ik heb alle intentie daar net zoveel plezier en energie uit te halen als uit dit weekend.

1 opmerking:

  1. Nou, nou, jij laat het je wel aanleunen. Ik mis de pizza date? of bedoelde je dat met de date? Oh nee wacht, volgens mij kwam die date daarna... Liane houdt t spannend tegenwoordig!

    BeantwoordenVerwijderen