zaterdag 25 juli 2009

Sneakerz in de stad

Afgelopen jaar heb ik erg veel schik gehad tijdens Queens night en Queens day. Alleen jammer dat niemand met me kwam meefeesten. Waarom ik dan niet naar Extrema Outdoor of Lakedance ga? Ik heb het niet zo op dat ‘kaarten kopen die een fortuin kosten en dan de hele dag rondhangen met duizenden anderen’. Wat dan wel? Nou gewoon komen wanneer ik wil en gaan wanneer ik het beu ben. EN ik wil lekker dichtbij het podium staan. Kleinschalige gratis feestjes dus.

Volgend weekend is er weer zo’n feestje: Sneakerz in de stad. Op zaterdag 1 augustus is het te doen op het stadhuisplein. En wat is er zo bijzonder? Big E is er ook!!! Nog nooit gezien, moest er maar eens van komen. Mij vind je zaterdagavond dus ergens dansend in mijn eigen wereldje met een colaatje vlakbij het podium. Misschien zelfs al wel eerder op de avond. Net waar ik zin in heb. Van plan om mee te doen? Drop me a note.

14.30-15.30 RawEndz


15.30-16.30 Kruh


16.30-17.30 Jip Deluxe


17.30-18.30 Sidney Samson


18.30-19.30 Foktop! Dj Rockid feat MC Knowledje


19.30-20.30 Franky Rizardo


20.30-21.30 Youri Donatz b2b Oliver Twizt


21.30-22.30 Erick E


22.30-00.00 Gelazer! Shagspeare & Lady Bee feat Skitzofrenix

3 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier en kijk uit met het kuitje. Don't dance 'til you drop ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 vriendinnen op vakantie, 1 vriendin heeft al andere plannen, 1 vriendin hoe ik niet te vragen voor zoiets. Zelfs Dub ligt aan de ketting dit weekend. Dus Liane èn haar kuitje gaan samen plezier maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal even bellen naar W. of ze Dub zijn ketting voor de gelegenheid verlengd ;)

    BeantwoordenVerwijderen