vrijdag 10 juli 2009

Don't look too close - de spelregels

Al enkele weken sluimert er zo’n gevoel van ‘ik wil iets nieuws met mijn blog’. Vanavond kreeg ik de geest. Het wordt een plaatjescompetitie. Hoe dan? Nou, ik maak plaatjes van verschillende persoonlijke items en publiceer deze. Aan jullie om te raden wat het is. We maken het natuurlijk niet TE makkelijk. Uitzoemen, inzoomen, vervormen, verzin het maar, het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk. En ja, de mensen die mij persoonlijk kennen, hebben natuurlijk een voorsprong, da’s waar. Er valt ook niet veel mee te winnen. No tengo dinero! Ik kan me zo voorstellen; bij 3 goed geraden items trakteer ik op een bakkie leut. Tis niet veel, het gaat om de sport.

Of je het goed of fout hebt, laat ik weten per mail, ongeveer een week na publicatie van het zoekplaatje (dan moet ik natuurlijk wel je mailadres hebben, anders valt er niks te winnen). Je moet het natuurlijk wel helemaal goed hebben. Antwoorden als “iets van een dit of dat” worden niet goed gerekend. En tot slot: over de uitslag kan niet worden gecommuniceerd en het goede antwoord wordt achteraf niet publiek gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Kom maar op met het eerste plaatje. Ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens Harrie wás dit al het eerste plaatje en is het een microfoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Harrie, zingt ze dat je weet? Een microfoon... Het lijkt er idd op he.

    BeantwoordenVerwijderen