woensdag 6 mei 2009

Verkiezingen!

Na lange weken met lange dagen is het tijd voor ontspanning. Gewoon lekker ongecompliceerd. Fijn uitzicht helpt daarbij. Dus ik dacht: laten we mannen eens als lustobject beschouwen (doe ik anders nooit). En stel je daarbij eens voor dat je de meest lekkere man op aarde zelf mag samenstellen? Zie ik daar een glimlach? Ja ja ja. Nou, ik ben je voor geweest. Hieronder the results. Laat jouw criteria hier achter. Wie weet inspireer je me wel ;)!

Lengte: minimaal 1,85 m.

Lichaamsbouw: slank/sportief (Brad Pitt-body uit Fight Club = bonuspunten)

Haarkleur: donker

Kaalheid: onacceptabel

Hairdo: maakt niet uit, zo lang het maar geen krullen zijn

Kleur ogen: alles behalve donkerbruin, graag beetje bijzonder (lichte voorkeur voor groen)

Blik: een mix van Jake Gyllenhaal, Patrick Dempsey en Jude Law

Smile: Tom Cruise, George Clooney, just one of them will do

Neus: maakt niet uit, geen problemen met groot of krom

Oren: who cares

Lippen: vol (smalle lippen die kunnen zoenen, moet ik nog tegen komen)

Brain capacity: hoe meer hoe liever

Borsthaar: ja

Facial hair: geen snor!

Overig haar: met mate

Waar is die ‘bestel’-button????

17 opmerkingen:

  1. Volgens mij zit er ook op een lichaam en looks copyright. Ik ga dat vanavond nog uitzoeken.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoek dan meteen even uit waar die bestelknop is gebleven hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahha, ja, ja, je wacht op een reactie zeker. Slimkees!
    Hmmm... wat moet ik daar nu weer mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Okee dan mijn reactie: cut the crap. Als het zover is, is er maar 1 ding over: CHEMIE, BAM! TWINKEL! BAM! VERKOCHT! BAM!
    met geen bestellijstje te beschrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ M.: Maar als je dan de blokjes voor het uitkiezen hebt, wat is het ideale uitzicht na een wilde nacht? En denk erom: Met lego kun je alles maken... Fantasietje hier en daar kan nooit kwaad. Dirty mind is a joy forever!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja, na een wilde nacht zie je niet meer helder! dus dan zie je alleen pracht en praal. Immers; anders was je niet tot die wilde nacht gekomen. Toch? Causaal verband?
    En zo niet; dan is het pure geiligheid. Ok mooi. Moet kunnen. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Overigens, voor de liefhebbers van het genre, ook de ideale vrouw mag worden geconstrueerd, zo lang ik er maar niets mee moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wie weet, nieuwe ervaring? je bent nu toch al los. Of ben jij niet van de : je moet alles geprobeerd hebben in t leven, haha
    (ohooo, dit gaat veel reacties opleveren van LK!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @M.: Nee niet veel, slechts 1: Thankx but no thankx!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De ideale vrouw praat niet zo veel! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Praten (of niet) vind ik geen klassificatie voor lekker, is alleen praktisch, telt dus niet mee.
    Lijkt erop dat m'n leesvolk een chronisch gebrek heeft aan fantasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alle vrouwen die op ONJ of IDL lijken voldoen....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoho! dat voelt als aanval.
    Je wilt niet eens dat ik fantasie hier ga neerschrijven...haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Probeerde een plaatje in te voegen, werkte niet, dan maar zo (kom je 'm tegen? strik erom en onmiddelijk in Nuenen laten bezorgen):
    http://www.myclassiclyrics.com/artist_biographies/Jake_Gyllenhaal_Biography.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ik hier trouwens helemaal mis is de geur! Of maakt dat niet uit als die Sjaak GielBeelenHaai voorbijkomt?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sjaak GielBeelenHaai whahahaha, da's een goeie. Maar je hebt helemaal gelijk. Lekker ruiken is essentieel! Zou een mega-turn off kunnen zijn als dat niet in orde is. Dus kom je Sjaak tegen, eerst even snuffelen voor dat ie wordt verscheept!

    BeantwoordenVerwijderen