vrijdag 11 september 2009

Send & receive

Liefde is geven en nemen. Maar als je niet gewend bent te ontvangen, is dat in ontvangst nemen zo makkelijk nog niet. Dan moet dat met harde hand erin gemept worden.

Maar sinds kort heb ik een geweldige cursusleider. Met volledige overgave en volharding overlaadt hij me met containers aan warmte. En langzaamaan laat ik hapklare brokjes binnen komen. Tot laatst... ik heb me laten voeren, tot en met. Ieder hapje en slokje heb ik gulzig tot me genomen. Een frenzy! Ik heb mezelf laten verzuipen in urenlange liefkozing en streling, totdat ik een meter boven mijn bed zweefde. Genot heeft een nieuwe dimensie. Een verslavende.

3 opmerkingen:

  1. "Een leven ,leven betekent geven en nemen,in goede tijden en in slechte tijden.
    In rijkdom en armoede
    Open staan voor alles wat op je pad komt,aan alles komt een einde,na pijn komt altijd weer zonnenschijn.
    Ook al denk je van niet en ben je verscheurd van verdriet ,en voel je veel pijn van binnen.
    Ook jij laat de zonnenschijn weer binnen .
    Een mens is nooit alleen
    We zijn er met veel
    Je moet ze wel toelaten en in je hart binnenlaten.
    Dan zul je ook merken:
    Och zie het levenis toch fijn,
    Er is weinig voor nodig om gelukkig te zijn."

    BeantwoordenVerwijderen
  2. M per ongeluk 2x zonder irritante verkeerde leestekens11 september 2009 om 22:52

    "Een leven, leven betekent geven en nemen, in goede tijden en in slechte tijden.
    In rijkdom en armoede
    Open staan voor alles wat op je pad komt, aan alles komt een einde, na pijn komt altijd weer zonnenschijn.
    Ook al denk je van niet en ben je verscheurd van verdriet en voel je veel pijn van binnen.
    Ook jij laat de zonnenschijn weer binnen.
    Een mens is nooit alleen, we zijn met velen.
    Je moet ze wel toelaten en in je hart binnenlaten.
    Dan zul je ook merken:
    Och zie het leven is toch fijn,
    Er is weinig voor nodig om gelukkig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen