maandag 7 september 2009

Ali Chemicali

Ik stond zondag al niet al te fris op. Hoofdpijn, brak, doodmoe en lichte oorpijn. De halve dag heb ik een beetje lopen hangen. Vanochtend bleek die oorpijn wat serieuzer. De rommel die eruit kwam verraadde een oorontsteking. Door de dag kwam daar ook nog koorts bij. Het feest was compleet. ’s-Ochtends had ik al een belletje gepleegd met de huisarts om mezelf uit te nodigen voor de middag.

Zo gezegd zo gedaan, aan het einde van de middag stond ik bij hem op de stoep met ‘Liane heeft een oorontsteking, wat heb je voor paardenmiddel in de aanbieding’. Leuk zo’n huisarts die dan zegt ‘een paardenmiddel werkt over het algemeen beter bij paarden’, maar hij had wel een fijn kuurtje voor me. Een mooie combi van gadeverdegadever-wat-een-smerige-oplostabletten, oordruppels en neusspray. Die ellende moet ik een week gebruiken, dus de tijdelijke apotheek verhuist vrolijk mee naar de vakantiebestemming. Naast allerlei onpraktische bijwerkingen betekent dat ook dat ik mijn eerste sangria moet uitstellen totdat die ellendige kuur over is. Zucht...

4 opmerkingen:

  1. Sterkte meid. Maar als die kuur over is, dan kun je de trechter op de mond zetten ;)
    Leverde de apotheek ook knie- en elleboogbeschermers mee, voor als je naar de hotelkamer moet terugkruipen straks?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och meiske, dan gaan we na je vakantie lekker aan de borrel in t durp om het dubbel goed te maken. En M en J ook mee! Wat vind je daarvan?!
    beterschaps x frey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar in sangria zit toch fruit ? kan dan toch niet ongezond zijn zou je denken. zou voor de zekerheid toch een paar nipjes nemen.
    fijne vakantie nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeej P4, wat fijn je hier te treffen. Lukt het al een beetje met Twitter, of zit de bloemkool nog in de weg ;). En wat dat fruit betreft; jij en ik zijn allebei van het ping-food, ndus... als die ellendige kuur voorbij is en my girl M maandagavond arriveert om een paar daagjes bij me te logeren gaat de trechter erin hoor.

    BeantwoordenVerwijderen