vrijdag 25 september 2009

People are strange

En ik nog een tikkie stranger. Mijn hele waslijst aan eigenaardigheden zal ik hier niet opnoemen. Dat geeft zo’n vertekend beeld, ben eigenlijk een hele lieve meid. Trouwens als je mijn dagboek hier een beetje volgt, krijg je vanzelf een idee van die ‘bijzonderheden’.

Nee waar het om gaat is dat ik heel af en toe een voorgevoel kan hebben. Gebaseerd op niets eigenlijk. Geen aanleiding, geen argument, geen hint. Gewoon alleen een voorgevoel. Ik heb het natuurlijk niet altijd bij het rechte eind, maar wel verdomde vaak. Ik houd die voorgevoelens hoe dan ook voor me. Ieder mens moet z’n eigen weg vinden naar z’n eigen waarheid. De weg ernaartoe is vaak ook al een betekenisgevend proces en daar wil ik niet in interveniëren. Ik houd mijn mond, wacht gewoon af en meestal krijg ik nog gelijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten