zaterdag 6 juni 2009

Ouder is beter!

Gisterenavond trok ik een lekker warm baseball jacket aan, deed een sjaal om en sjeezde naar Eindhoven. D’r was een partijtje op het stadhuisplein. Georganiseerd door de lokale studentenvereniging. Maar wat the h..., gratuit feestje. Na mijn genereuze donatie aan E.on moeten we het daarvan hebben ;). Anyway Benjamin Bates draaide. En deze jongenman had mij al een geweldige Queens night bezorgd, dus reden zat voor een ritje naar Eindhoven.

D en S waren er ook, verkleed als ijsbeer, en vooral heel veel studenten. Variërend van 10 tot ruim 15 jaar jonger dan ik. Maar wat dat tegenwoordig is met die studenten, geen idee. Ze dansen niet. Ze hebben oordoppen in terwijl de muziek verre van hard stond (Wolfje maakt nog meer indruk). En ze zuipen vooral. Okee, in mijn studententijd raakte ik ‘m ook stevig. Maar wat een saai volk is het nu.

Ondanks het gebrek aan sfeer en 3 colaatjes heb ik heerlijk staan dansen. Oogjes dicht en uit mijn plaat gegaan. Zeker het laatste uur met Benjamin, in m'n uppie. Net als tijdens Queens night.

Vandaag kreeg ik een opmerking van M. “Jij en dansen???? What the hell happened?” En dat bracht me aan het denken. Inderdaad, vroeger deed ik niet aan dansen. Ik ging toch zeker niet dansen. Iedereen die je dan kan zien... En zeker niet met je ogen dicht... hè bah! Well, that was then and this is now. Het kan me niet zoveel meer schelen wat mensen denken. Ik sta daar te genieten van muziek, vette grijns op mijn bek en met mijn ogen dicht onderweg naar een andere dimensie. That feels just lovely! Ik schrijf het maar toe aan ouder worden. Wat anderen vinden wordt minder belangrijk en je volgt gewoon je eigen gevoel. Een superdik voordeel dus, dat ouder worden. Ik heb er een gevonden. Ben benieuwd welke nog meer volgen.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat is het toch jammer dat je dat niet jaren eerder deed. Dan hadden we destijds een dansje kunnen maken in Mundial. Was wel zo gezellig geweest. Maar ben al blij met je nieuwe flow. Wanneer gaan we een hele avond dansen en waar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De feestjes in de zeer nabije toekomst zijn allemaal rete-duur en veul te druk naar mijn zin. Maar er komt vast een gelegenheid, ben maar niet bang. Ik zit nu in 'de flow'... hahahaha.

    BeantwoordenVerwijderen