dinsdag 18 augustus 2009

Wansmaak Woensdag

Na een prive-afspraak vanochtend landde ik rond kwart over 10 op de zaak. Even snel mails scannen en de meeste direct weggooien. Snel snel overleg met G en proeven de deur uit werken. Om 11.00 arriveerde mijn afspraak, precies op tijd. De meeting stond tot 12.30 gepland. Dan kon ik daarna snel verder aan de projecten die liggen te branden op mijn bureau. Ik had me voorgenomen om na die meeting eens serieus meters te maken, tot ik naar Pim moest (u weet wel, die van de gigantisch grote groene ogen, open blouse met heerlijke borstpartij en een schitterende rij stralende tanden). Dat liep iets anders. De meeting duurde geen 1,5 uur, maar 4,5 uur. Vijf kwartier na de afgesproken tijd arriveerde ik bij Pim en al dat werk ligt nog steeds op mijn bureau.

Morgen wordt het 30 graden en op mijn kantoor dus close to 30. Terwijl ieder normaal mens op een terras hangt of aan het water ligt, zit ik op mijn kantoor en werk me uit de naad om die achterstand weer in te halen. Maar dat geeft niet, bij dit soort temperaturen voel ik me prettig, als ik me er tenminste op kan kleden. En het toeval wil dat er geen afspraken gepland staan. Dus geheel in lijn met de weekindeling van radio 3, gaan we morgen maar eens in wansmaak-woensdag-uitdossing naar het werk. Nu maar hopen dat er even voor één dag geen klanten bellen om me uit mijn tempo te halen.

3 opmerkingen:

  1. Elk normaal mens op het terras. Je maakte een typefout. Elk abnormaal mens op het terras. NOrmale mensen moeten gewoon hard werken hoor :-). Dus voel je niet alleen! Oh ja, die uitdossing. Genoeg over gezegd al hier in de loop der tijd. Als jij je er lekker bij voelt: doen! En dan de opzichtige blikken op de koop toe nemen he!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen terras gezien vandaag. Wel een klap toen ik buiten kwam. Airco is ook niet alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het doel heiligt ook hier de middelen. Uitdossing is niet belangrijk, wel je lekker voelen in de hitte. En het is me toch heet geweest gisteren, nou nou.

    BeantwoordenVerwijderen