maandag 17 augustus 2009

Waarschuwing!

Mensen, kijk toch uit, kijk toch uit! Zit ik hier amper twee weken geleden nog te verkondigen dat er meer gezoend moet worden in de wereld. Dat zoenen gezond is om allerlei redenen. Dat het een kunstvorm is. Wat ik daarbij achterwege heb gelaten is dat het levensgevaarlijk kan zijn. Mijn excuses voor die incomplete oproep van toen. Maar ik was zelf ook vergeten hoe link zoenen kan zijn. Mits het goed gebeurd, kan het je hele systeem overhoop halen. Je krijgt een hoek van rechts (of links, maakt dan ook niet meer uit) en slaat compleet op tilt. De lamp gaat hoe dan ook uit. Ratio is vertrokken, gone, pleite. Met een beetje pech veroorzaakt zo’n fantastische zoen zoveel emoties dat je er letterlijk ziek van wordt. Nee ik overdrijf niet beste mensen. Ik kan het weten, hier spreekt een ervaringsdeskundige...

2 opmerkingen:

  1. Okee, ik kijk uit.. Kan verslavend werken namelijk... Dus be aware!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Serieuze shit, dit. Dat kun je alleen bestrijden met nog zo'n zoen. Keep the fire burning...

    BeantwoordenVerwijderen