donderdag 29 oktober 2009

Retourtje genieten

Ruim een maand geleden zat ik nog met m’n luie gat in Calpe. Ik heb mezelf echt afgevraagd waarom ik er zo lang mee heb gewacht om te gaan. Waarom ik zo bang was om alleen op vakantie te gaan. Naast alle ontwikkelingen tijdens mijn vakantie, die de nodige tranen hebben gekost, was het fantastisch. En natuurlijk ook supergezellig dat my girl M een paar dagen ‘op de koffie’ kwam.

Ik heb besloten dat de volgende keer niet meer zo lang op zich laat wachten. Stiekem flirt ik al met het idee om in het voorjaar, als het daar al vroeg-zomer is, een retourtje te doen. Een lang weekend of zo. Donderdag tot en met maandag. Eigenlijk kan ik wel zeggen dat ik niet met het idee flirt, maar er gewoon al naar verlang. Zonnestralen, visje eten, ruisende branding, zilte lucht, o wat zalig. Als er iemand mee wil, gezellig. Zo niet, dan ga ik toch. Als het budget het toelaat dan. En ook al heeft Calpe in de verste verte geen gelijkenis met Ibiza, dit nummer brengt me weer helemaal in Spaanse sferen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten