vrijdag 13 maart 2009

Off to Rotterdam

Vandaag is de eerste Eurib-masterclass in een serie van 4. Op het programma staat ‘Consumer insights’, Niet alleen is het één van de belangrijkste buzz-woorden op dit moment, nee het wordt zelfs als ware overlevingsstrategie gezien.

Ik neem dit voorjaar deel aan 3 van de 4 masterclasses. Een van de redenen is natuurlijk dat het goed is voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Maar waarom specifiek de masterclasses van de Eurib? Ik kan het moeilijk uitleggen, maar de energie die ik krijg van een bezoekje aan een Eurib-event op de Erasmus universiteit is heerlijk. Er hangt een fantastische vibe. Het niveaus is doorgaans bijzonder hoog. De deelnemers van de masterclasses zijn minimaal net zo’n grote vakidioten als ik. En het draait eens een keer NIET om het uitwisselen van visitekaartjes....

1 opmerking:

  1. Niet alleen voelde het weer heerlijk vertrouwd om te gast te zijn bij Eurib. De lezing was ook meer dan boeiend en de spreekster, Pamela Pauwels, was een inspirerend persoon. Moet zeggen dat 'Consumer insights' een fuzzy begrip blijft. Maar het heeft me wel weer op scherp gezet.

    Daarnaast ben ik een mede-student/klasgenoot van 13 jaar geleden tegen gekomen. We hadden maar kort de tijd om even bij te kletsen, maar dat komt vast nog wel een keer.

    BeantwoordenVerwijderen