donderdag 26 maart 2009

Ik borrel, jij borrelt, wij borrelen

Gisteravond was er een LinkedIn-borrel in de Baron in Eindhoven (voor diegene die de Baron niet kennen; stel je een kroeg voor waar de tijd heeft stilgestaan, maar de gezelligheid èn gemoedelijkheid zeker niet is verstoft). Op voorhand kende ik maar één van de aanwezigen, maar heb gedurende de avond meerdere leuke mensen ontmoet. Een groot deel van hen ook zeer geschikt volk om bij een volgende gelegenheid opnieuw te treffen en de pint-ability van Eindhoven te toetsen. Sowieso een leuk initiatief om ‘virtuele connecties’ ook in het echt te ontmoeten. ‘Misschien wat voor de FFC-leden?’ vraag ik me nu af...

Vanmiddag staat de bijeenkomst Briljant brainstormen op het programma bij VIS. En ook DIE wordt afgesloten met een borrel. Ik kan me zelfs voorstellen dat ik de trend voortzet en het sporten vanavond skip om bij een vriendin te gaan borrelen...

1 opmerking:

  1. Er werd me eerder vandaag al een sneer toegeworpen: jaja, jij en het sporten skippen! hahaha. Maar tis gelukt, schouderklopje voor mezelf, hele avond bij een vriendin op de bank gehangen met een wijntje en diepe gesprekken.

    BeantwoordenVerwijderen