vrijdag 20 maart 2009

Lente

Genieten, genieten, genieten van dat lentezonnetje dit weekend. Daarna wordt het weer donker en nat. Afgelopen week heeft mijn zonnebril op mijn neus gestaan ieder moment dat het mogelijk was. Dat betekent dus eigenlijk ALTIJD (behalve ’s-nachts). Ja, zelfs in de Drechttunnel hield ik ‘m op! Maar mijn dak gaat voorlopig nog niet open. Uit het door mijzelf uitgevoerde onderzoek ‘Bij welke temperatuur en onder welke omstandigheid is het fijn om dakloos over het wegdek te suizen’ is gebleken dat je je pas klappertandloos kunt verplaatsen bij minimaal 17 graden Celsius mèt stralende zon. Je hebt er natuurlijk altijd gekken bij die niet kunnen wachten. Ik heb er zelfs al meerdere gezien. Zo blauw als een smurf, verpakt in sjaal, jas, muts en handschoenen. Liane wacht liever even en geniet ondertussen volop van de eerste zonnebril-dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten