maandag 23 maart 2009

Just a few words did the trick

Ook al dreven gisteren de eerste wolken dreigend over die prachtige blauwe hemel. The sun was shining. Hoe kwam dat zo? Een simpel berichtje op LinkedIn did the trick. 

Eind 2008 heb ik enkele gastcolleges mogen geven bij FHC. En in mijn inbox van LinkedIn trof ik gistermorgen een mailtje van één van de studenten uit de Deeltijd 4e-jaarsklas. Ik moest wel even diep graven en scherp naar haar foto kijken om de persoon te kunnen plaatsen (dat krijg je als je ineens 25 gezichten tegelijk hebt gezien), maar toen herkende ik haar. Ze gaf aan dat ze de lessen als 'zeer zinvol en lekker creatief' had ervaren en dat ze dit had gemist tijdens de studie. Ze wilde daarom met me linken, ter inspiratie en reminder voor haarzelf.

Kijk daar doe je het toch allemaal voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten