maandag 30 maart 2009

Here comes the sun

De lente lijkt er nu echt aan te komen. De weergoden op Ned 1 en RTL voorspellen een zonnig en warm einde van de week. Een mooie 18 graden zelfs. En wat gebeurt er bij die temperatuur. Juist, ’t dak mag weer open. Heerlijk, de geur van alles wat in bloei komt, de takken van de bomen boven je hoofd, warme zon op je bol. Kan niet wachten.

Waarom weer een topic over de lente? Omdat ik er zo van geniet en omdat het wonderen verricht voor mijn humeur (en daar wordt iedereen beter van, believe me).

Ik ga de komende dagen eens kijken of ik het voor elkaar krijg m’n schedule om te catten, zodat ik vrijdagmiddag lekker ergens op het terras kan gaan hangen. Wie doet er mee?

4 opmerkingen:

  1. Nog maar 1 afspraak verzetten en dan heeft Liane groen licht voor een uiterst relaxte en zonovergoten vrijdag! Reserveer maar vast een tafeltje in de zon en een lekker koud glas van maakt-niet-uit :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij wel, wij zeggen dan altijd; je hebt Magda's en Maria's (stamt nog uit oude katholieke tijden), magda's moeten altijijijd werken, Maria's pakken hun voordeeltjes. Hey en deze Magda werkt vrijdag dus gewoon. :-) I'll take a raincheck...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonjour, Maria hier, hahaha. Magda moet snel eens met Maria de bloemetjes buiten gaan zetten. Ouderwets gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't ziet er naar uit dat ik vrijdag alleen op het terras zit, iedereen moet werken!

    BeantwoordenVerwijderen