maandag 16 november 2009

Serieus goeie traditie

Over ruim een maand start de jaarlijkse vijfdaagse verslaving weer. 3FM’s Serious Request. Dit jaar vanaf de Grote Markt in Groningen (zullen we afspreken dat het volgend jaar gewoon Eindhoven de gekste wordt?). Anyway, ik ben dan niet voor tv en/of radio weg te meppen. Het sfeertje dat rond die uitzendingen hangt is magisch. Als het glazen huis op slot gaat, begint bij mij het kerstgevoel. En bij de ‘bevrijding’ zit ik niet voor de buis, maar in de buis. Te snikken als een dolle. Ik moet met het schaamrood op de kaken toegeven dat ik nog nooit een plaatje heb aangevraagd, maar dit jaar moet het er maar eens van komen. Hoe dan ook valt Serious Request wat mij betreft in het rijtje van tradities die we moeten vasthouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten