maandag 5 april 2010

Have you been vajazzled?

Het schijnt dat de startbaan (het klassieke streepje) helemaal uit is. Kaartspel-vormpjes lopen ook alweer een tijdje in de running mee. Dus is er weer wat nieuws… vajazzling. En ik ben benieuwd wie het al eens heeft gedaan of overweegt om te doen. Waar komt het op neer? Het begint met een brazilian wax. Nadat je een patroon hebt uitgekozen, wordt het grootste deel van de Swarovski-voorstelling via een tranferpapiertje op je venusheuvel gelijmd. Allerlei losse details worden daarna een-voor-een met een pincet aangebracht. Als het klaar is heb je een disco-vagina. Het schijnt een dag of vijf te blijven zitten, bij ‘intensief gebruik’ ongetwijfeld minder. Het is vast erg prijzig, maar wie gaat het proberen?

6 opmerkingen:

  1. Ik moest het ff goed lezen eerst. Vaag. Spelletjes op je intieme lichaamsdeel. Volgens mij moet het spelletjes met of in je intieme lichaamsdeel zijn, niet er op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, maar het oog wil ook wat Mel.. Swarovski lijkt me niet fijn, stel dat zo'n steentje losraakt en mee naar binnen wandelt. Schade! Geef mij maar een paar mooie piercings in die zone of een subtiel tattootje op een venusheuvel, als er dan toch versierd moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Van Dreackensteijn: true! en helemaal mee eens! maar toch geen kristalparty? We zijn toch geen Anita's! Volgens mij zijn er hele mooie dingen te ontwerpen die een lust voor het oog zijn en wat dies meer zij :-) Maar asjeblieft ginne disco hoor. Als man schiet je dan toch in de lach? Weg met de pret!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heeel kinky en geil dit...NOT...
    Je moet eens googelen op wondjes die met name mannen hier aan over houden, echt n loze trend..zit trouwens best wel boven den venusheuvel zag ik pas op tv.
    Lekker plakken doen ze niet op die furburger, misschien eerst een scheermesje gebruiken, met dank aan Draeck voor de visualisaaaasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. D'n Draeck is een visueel ingesteld mens ;). Maar goed, gullie gaat dus niet aan de schittersteentjes. Okee, t lijkt me ook niet al te praktisch of zinvol of betaalbaar of mooi. Maar wel grappige trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doet Harrie denken aan de vraag hoe het stukje wild vlees rond een vagina heet? Antwoord: vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen