zondag 1 mei 2011

QueensDay 2011

Queensday 2011 werd QueenDance 2011. Ik moest even de stad in voor een cadeautje, met als achter-de-handje ff rond kijken bij het feestende publiek. Ik kwam uit bij het beursgebouw, omdat dat podium de leukste line-up had. Daar aangekomen bleek het beursgebouw nagenoeg leeg. Natuurlijk, iedereen staat met dit mooie weer liever in de zon. Maar ik besloot te blijven. Ricky Rivaro die op dat moment bezig was draaide een fijne set om bij op te warmen. Daarop volgde Tony Cha Cha. Ook helemaal niet verkeerd. De diepe bass liet de betonvloer trillen en ik kwam lekker los. In mijn eentje op stap, fijne beats en vooral breed grijnzend dansen. Daarna Nicky Romero die het eerste uur een beetje braaf was, maar het het laatste half uur goed maakte met onvervalste pompende house. Inmiddels stroomde het publiek binnen want Laidback Luke zou daarna draaien. Alleen wat ik ervan verwachtte kwam niet uit. De goedlachse Luke maakte er een kermis van. Geen set, maar fragmenten, gewoon lomp achter elkaar gedoe. Hip hop invloeden, grunge, house, rock, alles door elkaar en de sfeer werd er niet beter op vond ik. Rond half 7 haakte ik af. Na 4,5 uur te hebben gedanst, bracht ik de avond door met een kussen onder mijn voeten. En nu de day after doen ook mijn benen en billen zeer. Tsja ik stond dan wel in een menigte met een gemiddelde leeftijd van 18, ik ben dat zeker niet meer. Hoe dan ook was het een geslaagde Queensday, met deze track als favorietje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten