donderdag 3 februari 2011

Op zoek naar de mol - deel 2

En daaaaaaar ging mijn theorie. Ik was ervan overtuigd. Jan is de mol. En nu blijkt dus toch van niet. Ik moet helemaal opnieuw beginnen. Maar ja, hoe? Ik weet echt niet meer ieder feitje van wat er afgelopen vijf afleveringen is gebeurd. Les voor een volgend seizoen: als ik wil meedoen moet ik dus een boekje gaan bijhouden. Daar heb ik nu helemaal niets meer aan. Wie zitten er nog in? Karin. Die doet overal moeilijk over, is een verschrikkelijk chaoot en behoorlijk irritant. Maar dat maakt iemand nog geen mol. Pepijn. Die doet, behalve die keer met de sluipschutters, altijd echt hard zijn best, dus die verdenk ik ook niet. Patrick. Een beetje onbeholpen figuur, maar heb ik niet veel dingen met opzet fout zien doen. Anna. Die deed in begin een beetje verdacht, maar nu volgens mij helemaal niet meer. Art. Die wordt al door iedereen verdacht, en ja hij molt er flink op los, dus dat zal ‘m wel niet zijn. Soundos. Die ‘durft’ een aantal dingen niet en dan is er nog die kwestie met het laatste mandje. Dus zij kan het eventueel ook zijn. Aaaargh. Verder op inspectie. Aan de dagboeken op de Avro-site heb ik ook niks. Verder zoeken leverde me het volgende forum op. Daar stonden hele handige tips. Over Anna (de liedjes die ze zong in de vorige aflevering). Over Art en zijn t-shirt, naam, noem het maar op. Ik zet de hints uit de afleveringen die nu nog relevant kunnen zijn nog eens op een rijtje. Daar heb ik ook niks aan. Er zit niks anders op dan volgende week af te wachten en een nieuwe verdachte te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten