dinsdag 22 februari 2011

B-day-dilemma

35 jaar oud. Nog 2 weken in ieder geval. En zoals elk jaar vlak voor mijn verjaardag ben ik in dubio wat ik zal doen. Er zijn verjaardagen die ik gewoon heb laten passeren. En soms doe ik iets speciaals. Enkele jaren geleden ging ik met 4 meiden uit eten op grotendeels mijn rekening. Een superavond was dat. Maar dat zit er dit jaar niet in, simpelweg omdat de schatkist niet alleen leeg is, nee dankzij de omstandigheden ligt zelf de bodem eruit. Vorig jaar was ik nauwelijks tot iets in staat, maar dankzij een vervangend gastheer was het mogelijk om enkele mensen te ontvangen. Wat wordt het dit jaar? Ik heb werkelijk geen idee. Ik zou een aantal mensen kunnen uitnodigen voor een taartje, maar daar zit ook iemand bij die dan een takke-eind moet rijden, ik weet niet of ik dat wel zo fijn vind voor haar. Maar ja, wat dan, helemaal niets doen? Dat vind ik ook weer zo triest. En als ik wel wat doe, wanneer dan. Op mijn verjaardag zelf moet ik werken en aangezien ik in een behoorlijk straf opbouwschema zit weet ik niet of ik 's avonds wel de energie heb om mensen te ontvangen. Keuzes keuzes, ik dub nog even door.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten