donderdag 13 januari 2011

Blogminderen

U heeft het misschien gemerkt, ik publiceer niet meer zoveel. Dat wil niet zeggen dat ik stop met mijn blog. Don’t worry. Ik ga alleen wat spaarzamer om met mijn tijd. En ik probeer wat minder impulsief om te gaan met alles wat in me opkomt. Ik laat het een dagje doorpruttelen en als ik dan nog steeds vind dat ik het moet melden, dan doe ik het ook. Heeft alles te maken met mijn wens/goedevoornemen/groei/whatever om meer balans te vinden. Hoe leuk ik die 30 dagen 30 blogs initiatieven ook vind, ik doe het rustig aan. Ik kreeg laatst het advies om te proberen te leven met de handrem erop. Klinkt niet spannend, leuk of uitdagend. Maar het is broodnodig. Ik heb nogal de neiging om op iedere gril of emotie mee te surfen, zonder mijn algehele gesteldheid te bewaken. Dus blijf vooral regelmatig terug komen, er blijft voldoende lees- en reageervoer over.

3 opmerkingen:

  1. Heul herkenbaar. Ervaar ik nl. ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Irene haha, inderdaad, van jou zie ik bijna dagelijks een update in mijn leeslijst. Jij bent wat je noemt echt een serial blogger.

    BeantwoordenVerwijderen