donderdag 20 januari 2011

Op zoek naar de mol - deel 1

Ik ben weer eens begonnen met kijken naar ‘Wie is de Mol’. Andere jaren kreeg ik er flarden van mee maar nooit eerder heb ik een heel seizoen gekeken of echt meegedaan met het raadsel. Waarom zou ik echt niet weten want het is rete-spannend. Mooie beelden van ver weg. De spanning om de opdrachten die de deelnemers doen en of het gaat lukken. En continu proberen op te letten wat er werkelijk gaande is. Vanavond keek ik aflevering 3 en besloot 5 minuten daarna dat ik wekelijks ga bijhouden wie ik verdenk. Eens zien of ik in de wieg ben gelegd voor het echte speurwerk.
Na de eerste aflevering verdacht ik Hanna. Wat bleek, vorige week vloog zij er juist als eerste uit. So far voor mijn spionage-ambities. Sinds vorige week verdenk ik Jan. Mijn theorie daarachter: Jan zei vorige week zeker te weten wie de mol is en dat hij vol ging inzetten op die persoon tijdens de test. Dat kan twee dingen betekenen: óf hij gokt goed met een 10% kans óf hij is het zelf. Ik gok op het laatste. Voor mij is Jan de mol. Op naar volgende week en kijken of mijn theorie stand houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten