vrijdag 31 december 2010

De beste wensen

Twee operaties, opkrabbelen, neerstorten en terug vechten. Zomaar een greep uit het jaar 2010. Liefde en sex in overvloed, gebroken hart, verloren oude contacten en nieuwe bloeiende vriendschappen. Nog een greep uit het jaar. Ik sluit het jaar af en laat de dieptepunten achter me. De wijze lessen, waardevolle herinneringen en dierbare naasten neem ik mee.
Voor 2011 wens ik jullie allemaal het allerbeste. Hoe jullie dat ook graag ingevuld zien. Maar ik wens het ook voor mezelf. Ik wens dat het nieuwe jaar me energie, balans en gezondheid brengt. Liefde, inzicht en de kans om mijn dromen waar te maken.
Voor nu zeg ik: tot aan de andere kant van 0 uur, lieve volgers, laten we er een mooi jaar van maken.

2 opmerkingen:

  1. hear hear... dappere vrouw dat wens ik je wat jij jezelf gunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke kus voor jou! We knuffelen volgend jaar weer :)

    BeantwoordenVerwijderen