woensdag 27 januari 2010

Kick that skippy

Heb je in het najaar/winter ieder klote griepje gehad wat er maar te vinden is, behalve de Mexicaanse en die ene van de gewone prik, dan komt het niet echt van sporten. Tel daar nog een control-alt-delete-je bij op en een ooroperatie en dan is het feest compleet. Conditie en spiermassa zijn gesmolten als sneeuw voor de zon. Gadverdamme, wat heb ik daar en hekel aan. Ik merk het aan mijn lijf. Ik ben niet meer zo strak en ik heb de kracht niet die ik voor deze periode had. Om nog maar niet te spreken van de ongelooflijke klap die je krijgt van zo’n narcose als je niet fit bent. Hoogste tijd voor verandering. Vorige week ben ik begonnen met een inhaalslag. Ik heb me voorgenomen, nu ik thuis zit, om drie tot vier ochtenden per week te sporten. Keurig netjes om de dag. En iedere keer een klein tandje erbij. Zo hoop ik over een maand weer op niveau te zijn qua prestatie en fitheid. Een flinke schop onder de kont dus. En daar heb ik mn trouwe roze metgezel hard bij nodig.

3 opmerkingen:

  1. Succes met dit mooie voornemen. Ook ik ben aan het sporten gegaan. Nu volhouden! Daar gaat het om... :-S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfoeh, respect. 3x per week. heel goed! maak van de nood een deugd nu het kan! Succes en ik zie het strakke lijf graag tegemoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik mag niet klagen. Na een week kan ik zeggen dat er echt al vordering merkbaar is. Nog even door trainen en dat komt die dope weer: endorfine. Yam!

    BeantwoordenVerwijderen