donderdag 1 september 2011

Nieuwe website

Nu had ik natuurlijk al een website. Een hele mooie vond ik zelf. Je kon van links naar rechts scrollen en hij was lekker compact. Maar ja, als je via Internet Explorer de site bezocht was de tekst niet leesbaar, omdat de achtergrond niet werd weergegeven. En er stonden verschillende formules in de tekst, die ik er niet uit kreeg. Na veelvuldig contact met Tumblr, beloofde de helpdesk dit IE-probleem te fixen. We zijn inmiddels een paar weken verder en je raadt het al, het probleem is nog steeds niet gefixt.
Dan maar alles omgooien, dacht ik. En zo begon ik deze week aan een nieuwe site, deze keer via Wordpress. Ik had WP eigenlijk verbannen naar het hoekje 'te moeilijk', maar ik gaf het nog een kans. Vandaag de laatste hand gelegd aan de site, even een check gedaan of IE werkte en hatsikidee live met dat ding. En hier is ie dan: www.lianekusters.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten