zondag 4 september 2011

Griep update

Wie heeft er nu griep in de zomer? Naja, zomer... De ellende begon zondagavond met keelpijn. Maandag kwam de dufheid. En dinsdag was de griep in full effect. Elke avond rond 10 met 2 aspro's naar bed en dan de volgende ochtend wakker worden in een zwembad. Woensdag sprak ik mezelf moed in met een doosje Advil, ik had een aantal afspraken staan die ik niet wilde missen. Na mijn afspraken naar bed en 1,5 uur later er weer uit voor SMC040. De hele avond gepraat en donderdag kwam ik erachter dat ik mijn stem nog in de apparatenfabriek had laten liggen. Vrijdag nauwelijks gewerkt en toegegeven aan de algehele malaise. Gisteren ook niet veel gedaan en vandaag heb ik voor het eerst het gevoel dat het ergste voorbij is. Mag onderhand ook wel. Morgen start weer een nieuwe week met nieuwe mogelijkheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten