donderdag 29 september 2011

Buisjes

Nou ze zitten er weer in, de buisjes. Een week geleden verdween er een hele ampul verdoving in mijn zenuw, per oor, en daar bovenop nog een watje met verdovingsvloeistof. Nou dat kon niet missen. Toch? Wrong! Na 20 minuutjes inwerktijd lag ik op de tafel en daar kwam die zaag weer en jahoor, ik voelde het nog steeds. Kiezen op elkaar, ogen stijf dicht en de rit uitzitten. De eerste 4 dagen erna was mijn gehoor vervormd. Ik hoorde geen lage tonen meer. Een deur dichtdoen klonk als een schelle hoge pijnlijke KLETS. Auto's klonken als elektrische invalidekarretjes (heel lastig op straat als je je oren niet kunt vertrouwen). En de radio was niet om aan te horen. De tonen zijn inmiddels weer normaal, maar het slechtste oor is nog steeds bagger. Ik herinner het me van de vorige keer. Toen was ik de eerste twee weken ook nagenoeg doof aan die kant, dus het zal wel over gaan. Dat was de oorupdate weer, waarschijnlijk over 9 maanden het vervolg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten