maandag 22 augustus 2011

Volle bak

De nieuwe week is al wel begonnen, toch nog even een update. Afgelopen week was het tamelijk rustig op afspraken-gebied. Deze week is anders. Er staan er 8 gepland, met als toppunt morgen. Dan gaat het back2back van 9 uur in de ochtend tot 4 uur in de middag. Waarschijnlijk ben ik compleet afgedraaid aan het einde van dag. Daarom vandaag maar vroeg mijn bed in. En van tevoren alles klaar leggen. Aangezien het 27 graden wordt, zal een fris shirt welkom zijn halverwege de dag.
Vandaag alweer mijn vijfde artikel geschreven voor PowerPR. Wat werkt dat verslavend zeg. Artikeltje schrijven, posten en af en toe checken of er reacties komen. Mijn eerste twee artikelen zijn al meer dan 10.000 keer gelezen. Dat is toch niet te geloven. Tussen de afspraken door deze week verwacht ik dat ook artikel zes het levenslicht ziet. Ik heb 'm al half in mijn hoofd. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten