vrijdag 5 augustus 2011

Terugblik op week 1

Aan het einde van mijn eerste week als ondernemer een terugblik op hoe het was. Maandag startte natuurlijk met het inschrijven, profielen aanpassen, website de lucht in krijgen en heel veel opwinding en gestuiter. Ik kreeg een flinke stapel felicitaties binnen via diverse kanalen. Daardoor voelde de start van Liane Kusters merk & communicatie een beetje als een geboorte.

Dinsdag de start van mijn eerste project, bestellingen plaatsen, mail en telefoon naar verschillende contacten en blijdschap om de geboorte van de zoon van mijn vriendinnetje F.

Woensdag twee afspraken, nog meer mails en telefoontjes en de overwinning op mezelf dat ik het voor elkaar heb gekregen om mijn nieuw bestelde printer aan de praat te krijgen (jaja, wie had dat gedacht).

Donderdag diverse administratieve zaken en ge-eikel omdat mijn website niet goed wordt weergegeven in Internet Explorer (is nog steeds niet opgelost, maar wordt aan gewerkt).
En vandaag rustig het weekend in met een paar laatste mails, telefoontjes en de ontwikkeling van een preso. Best een busy weekje dus. En het bevalt prima.

Ik moet wel enorm wennen aan de factor tijd. Ik moet mezelf echt dwingen om niet in de valkuil te stappen om ’s avonds nog van alles te willen doen. Daarnaast gaan andere dingen me niet snel genoeg. En het lijkt een maand geleden dat ik bepaalde mensen heb gesproken, terwijl dat in werkelijkheid vorige week was. Het zal wel aan de intensiteit van zo’n start liggen. Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten