maandag 4 juli 2011

Vakantie

Ik heb vakantie!! Een maand lang. Maar echt relaxed ben ik niet. Ik ben een beetje op zoek naar mijn ritme. Echt uitslapen lukt niet. Met ‘echt uitslapen’ bedoel ik ergens rond een uur of tien heerlijk uitgerust je ogen voor het eerst open doen. In plaats daarvan wordt ik zo rond zonsopgang voor het eerst wakker, val dan iedere keer in kleine onrustige slaapjes terug en ben er tegen acht uur / half negen echt klaar mee. ’s-Avonds rond een uur of tien ben ik flink moe en rond elven lig ik erin. Ik heb last van een beetje onrust. Zal wel iets te maken hebben met de onzekerheid rondom een zekere instantie. Ik spring werkelijk een gat in de lucht als dat voorbij is. Tot die tijd probeer ik iedere dag te sporten (werd wel eens tijd), iedere week minimaal één uitje te plannen, af en toe iets aan het huishouden te doen en vooral van de zon te genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten