woensdag 24 november 2010

Seats2Meet

Seats2Meet, oftewel #S2M. Ik had al van het concept gehoord voordat het naar Eindhoven kwam. Ik las erover in het boek ‘Marijn in klaar met werken’. Het klonk als een leuk concept, maar nu ik het op Strijp-S heb gezien, vind ik het nog leuker. Een werkplek voor iedereen die geen zin heeft om alleen thuis of in een saai kantoor te werken. Iedereen kiest gewoon een plekje ergens in de grote loft. En als je juist een afgesloten ruimte nodig hebt voor een vergadering of concentratie, huur je een aparte unit. Die units zijn ingericht in allerlei stijlen. Net wat jou inspiratie of in de juiste mood brengt. Tussendoor maak je een praatje met de andere aanwezigen, tank je een kopje cappuccino of wandel je wat rond. Reuze gezellig dus. Maar het wordt nog mooier. Als je rond lunchtijd aanwezig bent, mag je ook een hapje mee-eten. Niet zomaar een flauwe, verpakte fabrieksboterham, maar heerlijk brood, tapenades, beleg, soep en salades, verzorgd door Harten Dames. Ik ben benieuwd hoeveel 040’ers nog meer enthousiast worden van dit nieuwe werken-concept, ik vind het super!

4 opmerkingen:

  1. volgende week dinsdag kan ik je er meer over vertellen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je hier aandacht aan besteed op je blog. Vinden de mannen van #s2mstrijps vast ook heel leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen