zondag 21 november 2010

Aftellen naar SR10

Nog 27 dagen te gaan tot dat de 3FM DJ’s hun intrek nemen in het glazen huis in my home town. Ik ben zo benieuwd, ik kan haast niet wachten. Aan welke kant van de markt het huis komt te staan. Wat eromheen georganiseerd gaat worden. Hoe de sfeer is. Wat het SR-anthem gaat worden na Galvanize, Multiply, Chelsea dagger, Let’s dance to joy division, Verliefdheid en It gets better. Of het opbrengst-record gebroken gaat worden. Ik vond het altijd al een schitterende actie, maar dit jaar kijk ik er echt naar uit. Het wordt in ieder geval anders dan andere jaren. Voorheen zat ik voor de buis of aan de radio en als ik de deur uit moest voor werk of iets anders dan baalde ik omdat ik dan wat zou missen. Dit jaar zal ik regelmatig op de markt rondhangen om de sfeer op te snuiven, alleen of in het gezelschap van een tweetup die er ongetwijfeld veel zullen zijn. Nog 27 dagen... aftellen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten