vrijdag 18 juni 2010

Vers bloed

Nee deze blogpost gaat nu eens niet over die ene tv-serie waar ik dol op ben. Het gaat over mensen. Mensen die op een kruispunt in hun leven staan. Of mensen die een moeilijke periode achter de rug hebben. Of allebei. Op de een of andere manier tref ik dit soort mensen de laatste weken behoorlijk vaak. Mensen die ik van vroeger ken en uit het oog ben verloren. Of mensen die helemaal nieuw op mijn pad komen. Een-punt-nul. Twee-punt-nul. Of allebei.
Ik roep al een tijdje dat de kosmos nogal wat van plan is met me. Voor mijn gevoel moet dat ook wel, gezien de stapel stront die ik op mijn dak heb gekregen. De hoogste tijd voor een nieuwe frisse positieve wind. En door die ontmoetingen krijg ik de indruk dat er behoorlijk hard wordt gewerkt achter de schermen van het grootste bedrijf van de wereld. Doet me goed!

1 opmerking: