vrijdag 3 juni 2011

Jeugdsentiment

Voor een persoonlijk 'foto-project' was ik vanochtend op pad. Ik schoot wat kiekjes van plaatsen waaraan ik jeugdherinneringen heb. Dit is één daarvan. Het huisje van mijn opa en oma. Aangezien mijn opa al meer dan 20 jaar dood is en mijn oma nog veel langer, is dit huisje in handen van iemand anders. Nieuwe bewoners hebben flink wat aanpassingen gedaan. En de fruitboomgaard in de achtertuin zal er denk ik niet meer staan. Maar het was toch een emotioneel moment toen ik daar aan de overkant van de straat stond met mijn camera in de aanslag. Ik zou stiekem best graag nog eens rond willen neuzen in dat kabouterhuisje. Misschien dat ik in de toekomst een keer aanbel om te vragen of het mag. Het risico is wel dat de foto's in mijn hoofd daardoor aangetast worden. Naja, voorlopig alleen een plaatje van de gevel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten