dinsdag 8 maart 2011

U2 week - Gloria

Nee deze track heb ik niet gekozen omdat het vandaag lang zal ik leven in de Gloria is, dit nummer stond al in mijn beste 7. Eveneens van het album Under a blood red sky. Wat maakt dit nummer tot een fav-je van mij. Wat niet? Het betere roswerk op de drums, die fantàstische gitaarmelodie die in je hoofd blijft plakken en de overdosis energie. Kun je je voorstellen dat je in het publiek stond bij dit concert? Dan ben je na het horen van Gloria toch zo high als maar zijn kan, niet? Ik krijg de neiging om luidkeels mee te lallen en te springen. Uitzinnige stuiterende breed grijnzende blijheid, dat is wat dit nummer voor mij betekent.

1 opmerking:

  1. Gloria,in te domine,Gloria excultate...good song from a great live-album Under A Blood Red Sky!!!love it!

    BeantwoordenVerwijderen