vrijdag 20 februari 2009

’n Vluggertje met de grote V

Tis niet te geloven. Wat nou crisis? Weer een nieuwe klant. En vooral hoe? Van allereerste telefonische contact tot en met order binnen één week... Het gaat om Valid. Een ICT-dienstverlener met 300 medewerkers, verspreid over vestigingen in Eindhoven, Maastricht en Utrecht.

Valid speelt samen met een aantal complementaire partners in op de kansen die de crisis biedt. Ze beloven klanten een kostenreductie die er niet om liegt. Ennuh...no cure no pay. Kijk, dat zie ik nu graag. Een club die een kans ziet en, door snel denkwerk, deze wil verzilveren. We gaan aan de slag met een campagne die naamsbekendheid moet genereren voor dit nieuwe initiatief.

3 opmerkingen:

  1. En, wat beloven ze dan zoal? Het resultaat is kostenreductie. Maar wat is de manier waarop?

    Mooi gekozen ook de titel op deze blog....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze werken met een soort van quick scan. Om die uit te laten voeren moet de klant wel betalen. Maar als ze de beloofde kostenreductie niet kunnen realiseren, krijgt de klant het geld terug. Ze hebben al verschillende cases opgebouwd en de ROI is enorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hm... dat soort concepten houd ik nooit zo van. Vaak is het achteraf lastig te bepalen waarom de kostenreductie niet gerealiseerd kan worden. Dat is nooit een wet van meden en persen zeg maar... Maar daar heeft VIS wel een oplossing voor, toch?

    BeantwoordenVerwijderen