vrijdag 22 april 2011

Anniversary

Ik ben van de tradities en belangrijke dagen, dat heb ik vast wel eens verteld. Ik sta stil bij allerhande anniversaries, zet de kerstboom ruim voordat Sinterklaas het land uit is en onthoud de data van dagen die voor mij van betekenis zijn. Zo is vandaag er ook één. Een belangrijke dag. Geen vrolijke. Ik was niet van plan hier een jaarlijks terugkerend event van te maken. Maar onder deze eerste ‘jaarwisseling’ kom ik niet uit. Vanavond ‘vier’ ik het samen met een vriendin en een nader te bepalen hoeveelheid wijn. Proost.

3 opmerkingen:

  1. ik weet niet wat jullie "vieren", maar het nummer is echt super. Compositie is super. Deze versie is dan ook erg mooi: http://www.youtube.com/watch?v=5anLPw0Efmo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een h<3rtverscheurend mooi nummer!!

    BeantwoordenVerwijderen