vrijdag 7 mei 2010

Express myself

Mijn hele leven heb ik al te kampen met een bepaalde mate van onzekerheid over mijn lichaam. Dat heeft er deels mee te maken dat ik al op heel erg jonge leeftijd alle uiterlijke kenmerken van vrouw-zijn had ontwikkeld en deels omdat ik nu eenmaal redelijk rond ben. Er zijn wel periodes dat ik behoorlijk tevreden ben, maar helaas ook ‘mindere’ tijden.
Hoe tegenstrijdig het ook mag lijken, ik ben behoorlijk fysiek en expressief ingesteld. De delen van mijn lichaam waar ik wel happy mee ben, show ik graag. Verhuld in kleding, that is. Maar misschien ook zonder...
Al een tijdje loop ik rond met de wens om mezelf vast te leggen. Gewoon voor mezelf. Voor de heb. Ter opleuking van mijn slaapkamer. In eerste instantie dacht ik dat op te lossen met mijn eigen apparatuur. Gewoon een opstellinkje maken dacht ik en uitproberen. Maar eigenlijk weet ik ook wel dat dat niet gaat werken. Alleen een fatsoenlijke camera gaat het niet doen. Zonder het juiste licht kom je nergens. Misschien dan toch maar naar een professional stappen? Best eng. Maar ja, als ik het resultaat wil bereiken wat ik in mijn hoofd heb, dan zit er niets anders op. De afgelopen week heb ik wat rondgeneusd en zowaar tegen een fotostudio aan gelopen die dat klusje volgens mij prima kan klaren. Ik denk dat ik het gewoon ga doen. Uit de kleren. Bare naked. Express myself.

2 opmerkingen:

  1. Wow.. Spannend! Goed dat je dat wilt en durft.
    Succes! En we zien ze wel op twitter verschijnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah right, kzie het al voor me, block & report for spam hahaha

    BeantwoordenVerwijderen